Uncategorized

Egyedülállók meleg klubja Tura Magyarország

Ez csak egy teszt volt, de elképzelhetőnek tartod, hogy hamarosan úgy ülhetünk le beszélgetni, hogy már elektromos versenyautóval is csatába indultál? Elárulok most egy titkot: folyamatosan tárgyalok a Citroennel, hogy elindulhassak az elektromos versenyautójukkal az utolsó világbajnoki futamon. Ez a Nürburgringen lesz, és természetesen izgatottan várom - még semmi sincs papírra vetve, de tárgyalunk a gyártóval, és mindent megteszünk, hogy elrajtolhassak a futamon. Szorítunk neked, hogy ez valóra válhasson. Ugyebár egy crossfit edzésen találkoztam veled először, illetve az Instagram oldaladon is felbukkannak edzéssel kapcsolatos bejegyzések, amelyek elárulják, hogy az erőnléti és erőállóképességet fejlesztő tréning mellett a fókuszt és a reakcióidőt fejlesztő gyakorlatokat is végzel.

Mennyire érzed ezt a fajta plusz felkészülést fontosnak, miben segít mindez a versenyzésben?

U.S. Marines In Sangin, Afghanistan

Nagyon sok különféle sportot kipróbáltam már. Persze gyermekként élsportolónak készültem, de végül az autósport mellett kötöttem ki, és ezzel párhuzamosan olyan tréningeket végeztem, amelyek hatékonyan segítenek ebben: triatlonoztam sokáig, boxoltam például, ami reflexfejlesztésnek nagyon jó. De aztán nagyjából 6 éve "botlottam" bele a crossfitbe, amit azt gondolom, hogy akkor is mindenképpen csinálnék, ha nem ülnék versenyautóba. Ha pedig nem autóversenyeznék, azon gondolkodnék, hogy lehetnék egy igazán jó crossfit versenyző.

Az edzés nagyon sokat hozzáad az autóversenyzéshez is, például az állóképesség miatt, ami egyként nagyon fontos, noha sokan nem is gondolják mennyire. Egyszer megmértem, hogy a verseny során mekkora a pulzusom, és azt mutatta az óra, hogy átlagosan as pulzussal nyomtam végig a futamot, amihez bizony erőteljesen kell az állóképesség, arról nem is beszélve, hogy közben fok van az autóban. Az utolsó körökig folyt a küzdelem a végső győzelemért. Úgyhogy a crossfit minden bizonnyal az egyik legjobb edzésforma a rallycrosshoz, de például a sokkal inkább hosszú távú megterhelést jelentő ralihoz továbbra is a triatlont tartom ideálisnak.

Emellett az utóbbi időben elterjedt edzésforma lett a technikai sportot űzők között a koncentrációt, reflexet fokozó gyakorlatokat összefogó tréning, ez itthon az úgynevezett fit for race. Először picit ódzkodtam tőle, és sokszor csak bohóckodásnak gondoltam, de aztán mégis beadtam a derekamat és kipróbáltam.

Jól tettem, mert borzasztóan jó koordinációs készségeket és reflexeket ad, ami elengedhetetlen az autósporthoz. Miért pont a Citroent választottad, mint márkát, valamilyen érzelmi kötődésed van hozzá vagy műszaki, esetleg egyéb szempont alapján? Ez egy érdekes dolog, mert a raliban a Citroennel mentem a legtöbbet, és a legjobb eredményeim is ehhez a márkához fűződnek.

KEDVES LÁTOGATÓ

Akkoriban az R2 kategóriában magasan a legjobb modell volt a C2-es, amivel egészen az Európa bajnoki 2. Ezt követően jött a lehetőség, hogy a Citroen junior csapatában a világbajnokságon versenyezhessünk. A C2 óta ez részemről szerelemmé vált, és nagy szerencsémre a hazai Citroen gárda is úgy gondolja, hogy ez egy jó párosítás, mármint a Csucsu és a Citroen. Az örömteli szezonzárás után jöhet a felkészülés az újabb kihívásokra. Ezek szerint jövőre is a bevált recept szerint a franciákkal folytatod a versenyzést? Biztosat persze sosem mer mondani az ember, de nagyon arra törekszem, hogy ami idén, az jövőre is mindenképp megvalósulhasson, esetleg egy kis nemzetközi visszatéréssel vegyítve.

Az álom persze egy komplett Európa bajnoki sorozat volna, de tényleg még csak a tárgyalási szakaszban vagyunk a jövő évet illetően. Ráadásul a raliban egy R5 C3-assal is szeretnék néhány futamon indulni. Reméljük, hogy a számodra lehető legoptimálisabban alakulnak a tárgyalások és a hazai versenyek mellett a nemzetközi színtéren is megmutathatod mit tudsz. Köszönjük a beszélgetést és szívből sok sikert kívánunk neked a felkészüléshez és a es szezonhoz. Tesztjeink - Válasszon a listából!

A legdrágább a legjobb? Opel Astra 1. Alfa Romeo Giulietta menetpróba, az összes motorral!

Érdeklődés egyéb területeken

Alfa Romeo MiTo 1. Alfa Romeo MiTo teszt - Ne légy szomorú! Megyünk játszani. BMW i vs. Mercedes A vs. Volvo V40 Audi A3 vs. Volvo V40 teszt Audi A3 2. Audi A3 Limousine 1. Audi A4 1. Audi Q2 1. Land Rover Freelander vs.


  • Category: szexpartner, krakow.
  • Már majdnem kész ....
  • 10 film 'igaz' történet alapján, ami hazudott nekünk;
  • Video upload - Videa.
  • chat meleg társkereső ingyen Mórahalom Magyarország.

Mercedes GLK - Szárnyaszegett Audi Q5 2. Audi vs. BMW vs. Audi A3 vs. Volvo V40 teszt BMW i aut. Volkswagen Passat 2. BMW d Aut. BMW 4-es Cabrio vs. Volvo S90 D4 teszt - Thor kalapácsa legyőzi München büs Jaguar XJ vs. Peugeot 1. Chevrolet Cruze 1.

Tápiószecső – Wikipédia

Opel Mokka vs. Peugeot vs. Renault Capt Chevrolet Trax 1.

Citroën Berlingo Multispace 1. Citroën C4 és Honda Civic dízel összehasonlító teszt - Hatás, ellenh Citroën C4 1. Peugeot SW 1. Citroën C5 2. Honda Accord 2. Peugeot GT összehasonlító teszt - Francia Citroën C5 Tourer 2. Citroën DS3 1. Dacia Duster menetpróba — Másodfokon Dacia Duster vs. Logan vs. Lodgy — A legjobb családi Dacia Dacia Duster 1.

Duster vs. Lodgy — A legjobb családi Dacia Dacia Logan 1. Dacia Logan MCV 0. Dacia Logan MCV 1. Opel Adam - Az újdonság és a klasszikus összecsap Fiat 1. Fiat használtautó teszt - Aki a kicsit nem becsüli Fiat c 0. Ford Ranger vs. Nissan Navara vs. Toyota Hilux - A Fiat Panda bemutató — 2,58 millió forinttól indul Fiat Panda 1. Fiat Tipo menetpróba - A régi fényben Fiat Tipo vs.

Hyundai Elantra teszt - Elérhető autót a családnak Fiat Tipo 1.

Vrlak: Lidl letenye gyöngyvér névnap megbízható diplomas társkereső oldalak

Hyundai Kona összehasonlító teszt — Kicsiben nagyo Ford EcoSport 1. Ford Edge menetpróba - Felfelé húz Ford Edge 2. Ford Focus 1.


  • agrár gay társkereső Bonyhád Magyarország;
  • gay érett szexpartner Téglás Magyarország.
  • chat gay társkereső ingyen Kunhegyes Magyarország.
  • Flört küldése?
  • Kerepes Magyarország i meleg sexpartner.

Nissan Pulsar teszt - Rejtett tartal Volvo V60 teszt - Relativitáselmélet Ford Focus kombi 1. Ford Ka Metal 1. Volkswagen Passat I. Ford Mondeo vs.